storymory bout 'me'

Foto saya
RAWANG,SELANGOR, Malaysia
name sye NUUR HIDAYAH.. tnggal kt RAWANG,SEL... stdy di POLI PREMIER SHAH ALAM.. dlm cos DIP MARKETING... ske wt pew yg trlintas d'fkiran,, ske mam tom yam,, nyummy2...

Rabu, 2 Februari 2011

Sepi-sixth sense

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini
Menatap engkau menangis sepi
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan